یک هزارم این 3000میلیارد اختلاس را به این دختر بدهید
تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

اگر فقط یک هزارم از این 3000 میلیارد را به نونا و امثال نونا اختصاص بدهند چه مشکلاتی که حل نمی شود. یک هزارم این مبلغ می شود 3 میلیارد تومان. آیا واقعاً مقابل آن مبلغ نجومی مبلغی است؟
عصرایران ورزشی- حالمان از فراموشی به هم می خورد. بهتر است کمی، فقط کمی فکرمان را از روزمرگی ها برهانیم. درخواست دارم که چند دقیقه ای وقتتان را به این یادداشت بدهید.

از این خوشحالم که هنوز قضیه اختلاس 3000 میلیاردی را از یاد نبرده ایم. اما بعید می دانم عده زیادی ماجرای قطع نخاع شدن نونا پسانین دختر دووميداني‌كار خراساني را به یاد داشته باشند. به هر حال کمی می خواهیم این دو مسئله را به هم ربط بدهیم.

وضعیت جسمانی این دختر نوجوان چندان مساعد نیست. فاطمه يعقوبي، مادر «نونا پسانين» درباره آخرين وضعيت دخترش مي‌گويد: «دخترم در حال حاضر تنها مي‌تواند دست‌هايش را كنترل كند و حتي انگشتان دستش حركتي ندارند. پاهاي دخترم هم داراي علائمي نيستند و نمي‌دانيم وضعيت پاهايش چگونه است. نونا در حال حاضر حتي قادر به نشستن هم نيست.»
بی شک چنین علائمی به راحتی قابل درمان نیست و نیاز به یک پروسه اساسی دارد. پروسه ای که شدیداً وابسته به پول و هزینه است.

رسانه ها(از جمله عصرایران) در هیاهوی مسائل روز غرق شده اند. در مسئله شیث و نصرتی غرق شده اند. در مسائل پیش پا افتاده غرق شده اند. به طوری که حتی یک خبر کوتاه هم به مسائلی همچون نونا پسانین اختصاص نمی دهند. مادر نونا هم از این کوتاهی دلگیر است. از بی توجهی به دخترش دلگیر است.

پدر و مادر نونا برای سلامتی دخترشان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، ولی مشکلات مالی بسیار آزاردهنده است. مادر نونا در این باره می گوید : « هزينه بيمارستان مخصوص فيزيوتراپي بسيار سنگين است و توان مالي لازم را براي بستري كردن دخترم در اين بيمارستان نداريم. آخرين باري كه بحث كمك مالي را از فدراسيون پزشكي ـ ورزشي پيگيري كرديم، عنوان كردند كه بودجه‌اي براي اين موضوع ندارند و نمي‌توانند كمك كنند. اين در حاليست كه پزشكان عنوان كرده‌اند چون «نونا» كمتر از 17 سال سن دارد، مي‌توان با فيزيوتراپي در زمان طولاني وضعيتش را بهبود بخشيد.»

آری، نونا را می شود درمان کرد. این بسیار امیدوارکننده است. اما...

اما پولش موجود نیست.

لطفعلي پوركاظمي، رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي درباره اقداماتي كه از سوي اين فدراسيون براي «نونا پسانين» انجام شده مي‌گويد: « فدراسيون پزشكي ـ ورزشي نزديك به 500 ميليون تومان به «نونا پسانين» براي فيزيوتراپي كمك كرده است و از نظر قانوني هم بيش از اين نمي‌تواند براي يك ورزشكار هزينه كند.»

قانون؟ چه قانونی؟ در همین قانون، 3000 میلیارد تومان از حق نونا پسانین ها خورده می شود. اگر فقط یک هزارم از این 3000 میلیارد را به نونا و امثال نونا اختصاص بدهند چه مشکلاتی که حل نمی شود. یک هزارم این مبلغ می شود 3 میلیارد تومان. آیا واقعاً مقابل آن مبلغ نجومی مبلغی است؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:نونا,اختاس 3هزار میلیاردی,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب